StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Maria Nila Palett

Frureinhold.se / 30 Oktober, 2013 - 11:03 / Shopping

Nu har jag gjort som min kära johanna bett mig om och fick igår köpt nytt schampoo och balsam :p Jag köpt nytt schampo för inte så längesen, men det blev helt enkelt för tungt för mitt hår, så robin får fortsätta använda det och så kör jag på detta istället. Det var en på eventet som använde det och hon var supernöjd :) Någon mer som har erfarenheter av denna serie ? skriv gärna en kommentar då :) 
 
Maria Nila Palett Shampoo Conditioner

Maria Nila Palett Shampoo Luminous Color
Ett sulfat- och parabenfritt schampo för färgat hår som bygger upp, stärker hårets struktur och tillför glans.


Granatäppleextrakt och Colour Guard Complex reducerar färgförlusten som uppstår vid tvätt, värmestyling och skyddar håret mot UV-strålning samt fria radikaler.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: