StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

läskiga prickar

Frureinhold.se / 04 Oktober, 2013 - 20:34 / Vardagen

Glenn gjorde precis det han skulle idag och nu har jag ngr prickar i öronen som jag skall ha där i en vecka. Det ser riktigt roligt ut så får ha hängande hår resten av veckan ;) Men dom är kanon att klämma på för de påverkar olika delar i kroppen. Det pulserar fortfarande på vissa punkter. Jag är verkligen för det här med punktmarkering, inte som i fotboll då utan att vissa punkter i örat kan påverka en del i ryggen. Jag skall tillbaka till glenn nästa vecka och jag tror det blir bättre och bättre, inte helt bra, men bättre. Mitt mål är att äta mindre värktabletter och blir piggare, värken gör än trött. 
 
Men nog om det. Idag har det varit fullt ös från morgon till kväll. Bullarna var kanongoda och var nere med ett par till morfar också. Mormor gjorde alltid så goda bullar och jag lär aldrig komma upp i hennes nivå, men allt kan vara bättre än köpta :) Nybakt är alltid nybakt :) 
Hailey var riktig trött förut och hon somnade i min famn, försökte väcka henne men hon satt och vinglade och däckade igen. Hon har verkligen kommit in i en mamma fas, hur är era barn? hailey är verkligen mammig.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: