StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ladda inför stormen

Frureinhold.se / 28 Oktober, 2013 - 16:08 / Vardagen

Nu sitter jag i vår nya soffa, eller allafall delar av den :p den står just nu omonterad på vardagsrumsgolvet. Jag tror det kommer bli kanonbra här inne, mycket plats att sitta på blir det allafall. Jag och hailey åkte till stallet i förmiddags och gick en promenadm med gullan och charisma, de har tävlat i helgen och gjort så bra ifrån sig. Återigen placering med gullan, denna gången en andra plats och nolla med charisma i 1.10 avd b. De är så otroligt duktiga :) Men idag tyckte jag madde kunde få stalledigt så åkte dit och gosade lite med dom små gosehästarna :) Hem vid lunch och båda två stendäckade i sängen och sov bra länge haha. Nu på eftermiddagen har vi målat på canvas tavla, eller hailey har målat och skall sättas upp på hennes rum :) Sen har vi förberett oss inför stormen som är påväg, fyy men förankra alla möbler och sätta ut värmeljus i hela huset :) mysigt, men ändå läskigt för vi vet ju inte hur illa detta kommer att bli. Minns ni 2005? 
 
 
 
 

Postat av: Sheila

Vad mysigt ni har det! Och vilken soffa. Haha, ser jättefint ut men även stor ;) Ser ut som ni har samma färgnyanser (vitt och grått) hemma hos er som hos oss. Fast vi har så mycket kvar att köpa till vår lägenhet att den är allt ifrån färdig.

2013-10-28 @ 16:34:53
URL: http://hittabalans.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: