StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gellack

Frureinhold.se / 09 Oktober, 2013 - 14:47 / Vardagen

Jag måste åter igen hylla gellack, jag är helt såld och kommer aldrig sluta med dessa helt amazing lack. Inte nog med att det sitter och ser färscht ut i 3 veckor, så gör de naglarna längre och mycket mer tåliga för tillstötningar etc. Jag får var tredje klippa av mina naglar innan jag får dom målade igen. Så för er som också vill ha fina, fräcka och slitstarka naglar utan att det flagnar efter 1 dag gå till närmaste salong och fixa era naglar. Johanna som håller till på hårstunden gör så himla fina naglar så för er som bor i lilla edet kan vara lyckliga. Hon tar 320 :- för gellack, värt varenda krona :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: