StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Disney Channel

Frureinhold.se / 02 Oktober, 2013 - 16:09 / Vardagen

Innan hailey kom in bilden så kollade jag inte på barnkanalerna, mer än om Tindra eller Tuva var på besök. Jag har insett att barnprogram idag är så annorlunda än den som var när jag var liten. Det var tecknat förr och idag är det animerat via datorer. Helt sjukt vilken skillnad det är, kollade på aladin häromdagen och jag fick en smärre chock haha. Men i allafall, när Hailey kom till världen började vi mer och mer kolla på Disney Channel, jag säger bara WOW. Till och med jag kan fastna lite för Händige manny eller bikupan. Det jag gillar med disney channels är att det finns i olika nivårer. Hailey koller på den som är för de allra minsta.
Två underbara disneybruttor :)
 
Nu kommer Disney introducerar sin senaste globala hit: Violetta! Disney Channels nya följetong Violetta handlar om Violetta, en tonåring som återvänder till Buenos Aires efter att ha bott i Europa i flera år. Utan sin överbeskyddande pappas vetskap, anmäler hon sig till Studio 21, en framstående dans och musikskola. Här möter hon en helt ny värld med dans, musik och vänskap som hjälper henne att förstå vem hon är och vad hon vill göra. Här upptäcker hon även kärleken i valet mellan två killar: Tomás och León.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: