StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Dag 2

Frureinhold.se / 14 Oktober, 2013 - 13:14 / Vardagen

Nu kör vi dag två, jag är verkligen en utmaningsmänniska och man ser så tydligt på kroppen att det finns mycket att göra. När man tappat vikt, speciellt efter grav blir huden lite slapp och min har verkligen blivit det. Idag gjorde jag 20x4 vilket blir sammanlagt 80 st. Jag tänkte köra samma intervall i eftermiddag :) Jag snackade med syster förut med och har planertat veckans träningsschema. Jag rider idag, imorgon och ons sen har vi yoga på tor och dans på fredag :) späckat schema, sen har jag två redovisningar på tor och fredag :) måste börja förbereda mig inför dom också :) KOmmentera gärna om ni är med på detta med 100 dagar, låt oss peppa varandra :D
 
Är jättenöjd med mina nya baggy träningsbyxor :) supersköna! För er som inte vet hur ni skall få till det med hur många ni vill göra osv, kan följa detta schema :) finns säkert flera scheman om ni söker på google, men om ni inte orkar googla fram det har ni ett här :) Lycka till alla !
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: