StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Blöt dag

Frureinhold.se / 05 Oktober, 2013 - 19:44 / Vardagen

Ja uch idag var hösten här på ritkgit en bra stund. Vi började dagen med att åka på dans med hailey, nästan alla barn var lite här och där idag :p busade runt som bara den. Det blev inte mycket vila och direkt när vi kom hem var det av med danskläder och på med regnkläder. Idag har vår förening städdag och det var ändå mycket folk på plats ändå, trots skitvädret. Jag gjorde väl inte jätte mycket nytta, men å andra sidan så var jag mest med hailey och hennes kompis wilma. Jag sågade ner lite grenar och krattade bark :p När hailey sov var jag i stallet och trimmade gullan som var såååå fin idag :) jätte kul när man sitter på hästryggen och ber henne flytta för skänkeln och hon dansar från sida till sida eller när man gör en förhållning och hon sätter tillbaka och verkligen arbetar. Red inte jätte länge, men det räckte. Madde hoppade charisma lite som trim för imon och hon var precis så som madde vill att hon skall vara :) en dröm. Imorgon är det tävling på troya och det skall bli mys. Hästarna fick massa ompysslning med frisering etc. De fick stå inne efter att vi var klara med gosiga täcken. 
 
Min eftermiddag har jag spenderat på sjukhuset och jag säger bara att ta vara på livet alla ni som läser min blogg. Jag säger det ofta och jag säger det igen. Sluta gny och gnälla för skitsaker och sluta lägg energi på andras liv när det bara är du som kan leva ditt liv. 
 
Något jag måste köpa är ju helt klart en fatboy asså, så jäkla mysig att ligg, sitta och gosa i :) Här är i skolan under mina plugg timmar :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: