StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

alla kan vinna

Frureinhold.se / 16 Oktober, 2013 - 20:54 / Vardagen

Asså hur många har inte kollat på denna reklamen och kännt att wow :D jag skrattar nästan varje gång och självklart drömmer även jag om att vinna storvinsten. Vad skulle jag göra med alla pengar, blir man sådär pengartokig och gör sig av med allt direkt eller går det att förvalta dom väl? Jag stod vid ica förut och var nära att köpa en lott, kanske jag skulle gjort det, kanske hade drömvinsten varit hemma hos mig ? :D nä gud så kan jag inte tänka, då blir jag tokig. Vad hade ni köpt om ni vann en massa pengar? Jag hade först och främst betalat av alla mina skulder, alla mina nära och käras skulder och sen skapat sparkonton till mina barn så de aldrig behövde bry sig om det. Den som kom på denna briljanta idén om att bygga ravelli som hus, stor eloge till dig ;)
 
hon är allafall min drömvinst <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: