StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

4.5 h

Frureinhold.se / 16 Oktober, 2013 - 13:52 / Vardagen

Vilken morgon, jag satt i morse i närmare 4.5 h och skrev på uppsatsen som skall in 1 nov. Jag är verkligen trött i huvudet och med min lilla förkylning som smygit sig på gör det inte saken bättre. Jag tog allafall en paus och åkte till stallet. Tog en lugn tur med charisma och sen hem till duschen en låååång stund. Jag ljuger om jag säger att den inte var sååå gott. Nu blir det lite mera plugg innan jag skall hämta haileybus, jag väntar också en massa roliga paket idag så nu får gärna posten komma också :D 
 
Härligt ren spegeln är också ;) spegel är såååå bra när man har barn som älskar att talla på den och göra små munnar lite här och var :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: