StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sponsrad video- Bear-Grylls

Frureinhold.se / 04 November, 2013 - 13:46 / Vardagen

Jag vet inte om ni brukar kolla på discovery, men ända sen vi köpte vår boxer för 100 år sedan kollade jag lite då och då på discovery. Idag finns det så himla många olika liknande kanaler, men jag tycker nog ändå att discovery är bland de bättre. Den och history channel. Som ni vet älskar vi att hitta på spännande saker, jag skulle gärna vilja hoppa fallskärm, klättra i berg, dyka igen osv. Men de är ändå ganska normala och inte så farliga saker att göra. Just ni kan man följa en helt tokig man som skall besöka platser i världen som man nog inte har som första alternativ när man skall planera nästa resa :p 
 
Överlevnadsexperten Bear Grylls är tillbaka med nytt program på Discovery Channel! Den här gången besöker han några av världens mest ogästvänliga platser i fotspåren av människor som hamnat i extrema situationer. Och överlevt. Resan börjar i Amazonas djungler och fortsätter över Kanadas snötäckta vidder ända till Sierra Nevadas bergstoppar. Liksom dem, tvingas Grylls att överleva genom att samarbeta med naturen som ofta är allt annat än samarbetsvillig. Och tro oss. De här platserna upplevs antagligen bäst hemma i soffan. Sååå otroligt spännande !
// detta är ett sponsrat inlägg
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: