StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sponsrad video- ACO

Frureinhold.se / 12 November, 2013 - 13:52 / Vardagen

Som jag skrev i morse är det väldigt viktigt med vitamintillskott i olika former. Jag äter både d-vitamin från aco och omega 3 osv. Jag känner stor skillnad, både på energin men peppar peppar är jag ganska frisk just nu. Hoppas jag får hålla mig frisk ett tag till. Jag ger även hailey d-vitamin varje dag och försöker få i henne minst en clementin för att höja c-vitamin nivån. Det finns många olika märken att välja och alla är såklart inte bra, i val av vitamin tycker jag ni skall välja er till apoteket eller hälsokost. Apotekets vitaminer åt jag när jag var gravid vilket jag var jättenjöjd med :)
//sponsrat inlägg 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: