StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Present till mig själv fast från min älskling

Frureinhold.se / 30 November, 2013 - 08:12 / Vardagen

Jag har önskat mig kläder detta året av tomten, min garderob ekar tomt och jag är framförallt i behov av jeans. Jag är en riktig jeanstjej, efter att jag var gravid och endast använde leggins i typ 9 månader har jag avskytt allt som har med leggins att göra hhah. Dock har min kropp ändrats endel, så alla jeans jag har är för små, eller så är kvaliten så dåligt att de liksom tappat hållningen. Jag köpte ett par fina replayjeans när hailey var 4 månader, dom använder jag än idah, dock är de 1.5 st för stora. Jag såg nu på mogonen att campadre sålde replaykläder, så jag passade på att beställa mig 2 par nya jeans. Det får bli som en present från robin fast att jag vet om dom :) Hoppas bara att de finns kvar, 2 gånger nu när jag beställt från campadre så har jag fått mail flera veckor senare att produkten tyvärr varit slut. 
beställde stl 27, får hoppas det passar bra. Har stl 28 på de andra som är förstora och även om jag säkert kunde klämt in min rumpa i ett par 26, så tror jag att 27 blir bättre :) 
 

Postat av: Sandra.P

När jag läste din blogg idag, och i synnerhet när jag såg hur du skrev ut att du köpt strl 27, kna klämma i dig 26 om det är så, kom jag att tänka på en studie jag läste om idag. den handlade om narcissism.

"En ny studie gjord av forskare vid Wester Illinios University visar att Facebook-användare med många facebookvänner som regelbundet uppdaterar sin status och lyfter upp det egna jaget löper större risk att vara drabbade av narcissism"

Stod det i artikeln, och även på wikipedia ( http://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissism )

Så kollade jag då din facebook, och kunde knappt hålla mig för skratt!! Du uppdaterar flitigare än någon jag har på min vänlista, har väldigt många uppladdade foton (väldigt många var ju på dig själv) och man får dessutom ofta bilden av att du vill framstå som väldigt duktig, smal, snygg, effektiv, osv osv, när man läser din blogg....

Så skulle någon nu fråga mig om jag visste någon som jag assosierar med ordet narcissist, kommer det bli du ;)

Tolka detta hur du vill. Jag har absolut inget emot självgoda personer så själv ser jag det inte som nödvändigtvis negativt (kna själv vara självgod ibland, dock aldrig vad det gäller mitt yttre, men annars så!). Är man narcissist och vet om det, kan man ju ofta bjuda lite på sig själv i det hela, då blir det ju en liten charmig udd på det, så vida det inte går för långt.

Kan tillägga att du inte känner mig, så detta är dömt via nätet, och blogg har jag ingen.

2013-12-02 @ 21:25:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: