StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Nya skor till lilltjejen

Frureinhold.se / 21 November, 2013 - 16:33 / Vardagen

Måste visa dessa supergosiga skor som jag köpt till hailey idag. Jag fick tips från mamma som köpte ett par nya skor till Elliot i helgen på vincent som ligger på freeport. De sålde ett par vinterkängor som var gjorda av läder med fårskinn inuti. Riktigt varma och bra kvalité. Mamma köpte bruna till elliot men sa att det fanns i rosa färg och då blev jag otroligt sugen. Haileys skor från förra året passar, men idag insåg jag att det verkligen var på håret. Vi mätte hennes fot och den var tydligen 14 cm ?! i aug hade hon 12.5, så hon har verkligen vuxit denna hösten. Men i allafall vi testade de rosa skorna och de var verkligen en dröm :D supergosiga och jättefina. Servicen på vincent var helt grymt, så trevlig perosnal och jag fick även med mig 1 par sandaler och ett par finskor. Kängorna skulle kostat 899 :- men betalade 499 :-, sandalerna kostade egentligen 499 :- men betalade 50 :. och samma med finskorna. Finns det ngt bättre än att fynda, me <3 freeport :D 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: