StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ny dag

Frureinhold.se / 24 November, 2013 - 09:58 / Vardagen

Tack alla som skrev och hörde av sig igår, jag vet att inlägg som igår inte är ett dugg roliga att läsa. Men min blogg är mitt sätt att ventilera tankar etc. så även omdet ofta blir inlägg om rosa moln och fluffiga dagar så har även jag stunder när hela kroppen slits itu. Denna hösten har varit tuff på flera sätt, bortgången av både macy och morfar tog otroligt styggt. Skolan och all press som den iniburit har också gjort sitt. Att inte kunna prestera på topp psykiskt gör att skolan kommer ikläm. Jag har och ställer väldigt höga krav på mig själv vilket ibland är helt orealistiskt, en kropp klarar inte av hur mkt som helst. Men som sagt, ta hand om er och när allt kommer omkring så är ingenting värt om du inte mår bra. 
 
Idag skall vi åka och köpa massa fina lampor osv till utsidan och bara ha det mysigt, köpa god fika och inte tänka på all stress som väntar mig imorgon. Stor kram till er där ute ! 
 
Denna dagen kommer nog vara en av de bästa på hela sommaren, vi tog med oss båten ut tidigt en morgon och bara åkte, ingen bestämd destination utan bara låta vågorna styra oss mot ngn mysig plats. Vi kom till en ö som var helt öde, det fanns en liten strand och solen pressade hela dagen. Robin la till båten perfekt, jag hoppade iland och kenny skötte ankaret. Det var verkligen en helt idyllisk dag som vi kommer minnas länge. Barnen lekte i sanden, doppade tårna i vattnet, letade efter krabbor. Killarna grillade goda korvar, bjöd på svalkande dricka, flashade sina snygga kroppar ;) och jag och madde låg och bara myste oss på filtarna. Som sagt, det var en helt underbar dag. På sjön släpper all stress, jag känner mig fri och den känslan är nog bland den bästa som finns <3
 
 

Postat av: Emelie

Ta vara på dig.
Det är inte lätt med såna motgångar du stött på nu. Vet precis då jag själv mist både djur och människor som betytt väldigt mkt för mig.
Mitt sätt att klara det har varit att tänka att de finns med mig och ser mig och jag vill göra dem stolta. Att de ser att jag kämpar framåt. Kram på dig

2013-11-24 @ 15:10:26
URL: http://ememat.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: