StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Klockan är redan 14.22 !?

Frureinhold.se / 09 November, 2013 - 14:27 / Vardagen

Vart tog denna dagen vägen?? Känns som jag nyss gått upp och nu är klockan redan 14.22, helt galet. Jag har haft en intensiv morgon och haileys dans var kl 09.00, barnen är så otroligt duktiga och idag övade vi endel på uppvisningsdansen :) jag är så imponerad över hur dessa små individer kan memorera alla danssteg så bra som de gör. Men efter dansen var det bara att åka hem och byta om till ridkläder och åka till stallet. Två hästar blev ridna och charisma var rena rama rodeo hästen idag. Fick rulla i galopp varv efter varv tills hon kom ner i varv. Imorgon är det tävling som gäller för Madde och båda tjejerna så håller alla tummar jag har för att det dkall gå bra :) nu blir det upp till Bokenäs för en snabb visit hos haileys farmor och farfar



 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: