StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

julpyssel

Frureinhold.se / 18 November, 2013 - 09:15 / Vardagen

ÅÅåhhh nu har jag äntligen fått beställt lite julpyssel, det blev inte mycket pyssel egentligen, men lite småpill och det roligaset är de julkulorna vi beställde som man sätter ett kort i, tänkte att varje familjemedlem får ha sin egen kula att dekorera :) LÄgger upp kort när allt är klart :) snart kommer jag börja att julpynta helt kalrt, jag vill ha en lång och härlig jul :)
Men till ngt anant, idag vaknade jag av torr/allergifläckar i delar av ansiktet. Ser helt hemsk ut, det svir bara lite och sticker lite, men känns superkonstigt. Har lagt en rejäl fukt boozt som får sitta på hela dagen. Fick sån panik att jag skulle få svinkoppor eller nått :p aldrig haft det, men det hade väl varit hysteriskt, någon som vet hur man får det ? eller är det ngn mer än jag som blivit såhär torr i ansiktet över en natt? Tips på hur man kan fixa det? :) Kram på er ! 
Gillar verkligen denna bilden, håret faller så fint och det röda exploderar verkligen :D
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: