StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Julpyssel

Frureinhold.se / 22 November, 2013 - 17:06 / Vardagen

ÅÅhh idag började jag julpyssla, inget stort egentligen, men för mig är det stort haha. Jag är ingen pysselmänniska och hade gärna önskat att jag var det. Men idag har jag gjort min alldeles första egna krans :D jag blev allt nöjd, inget monster projekt, men det var kul. Beställde hem massa från panduro och jag kan varmt rekomendera er att gå där och hitta inspiration. Jag köpte även lite lacksegill, bjälror, julkulor som vi kan sätta egna foton i och mycket annat. Nu blir det snart middag och massa mys, är på riktigt mys humör idag :) Julkänslorna börjar att komma mer och mer :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: