StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Dröm om att kunna sjunga

Frureinhold.se / 11 November, 2013 - 14:05 / Vardagen

Jag sitter just nu och kollar på glee medan jag varvar med plugg. Jag vet om ni visste det, men jag har alltid drömt om att sjunga. Jag sjöng i kör när jag var liten och älskade det, har alltid sjungt i min ensamthet eller på singstar etc. Jag sjöng mer än gärna i skolan under musiken, men pga av tonåren och alla osäkra människor som måste trycka ner andra för att själva må bra gjorde att jag slutade sjunga. Jag skulle så gärna vilja ha en sån där fantastisk röst som får vem som helst att falla av stolen. 
hur många har inte fått rysningar av denna låten? Jag älskar verkligen musik, under min tonår var det en sån stor trygghet. Lyssnade på house under uppbråttet med min första kärlek, lyssnade på hip hop rnb under ett annat uppbrått och sen endel pop och rock. Jag är inte en person som bara gillar en viss sorts musik utan är mer en allätare :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: