StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

12 h plugg senare

Frureinhold.se / 20 November, 2013 - 21:23 / Vardagen

Fy fy fy säger jag bara, det har aldrig varit såhär tufft att plugga. Jag sitter med tre olika arbeten som skall in och alla är lika varandra men har helt olika syften :p Jag måste ändå skratta lite bara för att. Jag fick även reda på idag att den kurs som egentligen skulle starta typ 17 dec startar parallellt med denna kursen den 3 dec. Hur skall jag kunna hålla isär allt ?! haha. Men jag får bara försöka att göra så gott jag kan ihop med min grupp :) Jag har skrivit klart den individuella nu som skall in nästa tor. Det är allafall en början. hoppas ni mår bra där ute och att ni tar hand om varandra. Det är komiskt att jag läser hälsopromotion som skall främja hälsa när jag själv mår som en vissen blomma. well well bara att kämpa vidare :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: