StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Vilken härlig dag

Frureinhold.se / 04 Maj, 2013 - 20:13 / Vardagen

Vilken härlig dag vi haft idag. Hailey sov ändå till 09.45 imorse efter att hon fick välling vid 07.00. Väldigt behövligt för mamma var trött. Vi hade en ganska seg morgon men fick ändå skynda oss för att hinna in till tindras dans som var kl 13.00. Hon var så himla dukig och nu har jag följt henne från att hon var 3-4 år och upp till 9 år :D så himla kul. Till hösten skall hailey börja i funky kids, tror hon kommer gilla det :) Efter dansen åkte vi alla till il trullo och käkade lunch. Hailey var dunder trött och vi fick underhålla henne i bilen så att hon inte skulle somna. Vi styrde bilen till liseberg och tanken var ju att hon skulle sova i vagnen medans vi gick och kikade på blommor etc. Tror ni hon sov ?? nej inte en sekund, det var ju huuuuur kul som helst inne på liseberg :p De har byggt om en massa och jag kan verkligen rekomender att åka dit, så jäkla mkt roligt för barnen. Hailey skulle såklart åka hästkarusellen och hon var så duktig :) Jag kan tycka att det är riktigt mysigt och bara åka ner till liseberg och gå runt ett par timmar. Har ju sånt lisebergskort, så då kan man gå in när som helst hela året :) Robin är på väg hem så det var bara jag, mamma och pappa :) nu skall jag kolla på hockey !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: