StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Trött mamma

Frureinhold.se / 13 Maj, 2013 - 18:26 / Vardagen

Jag mår som sagt bättre, men är bra trött asså. Hailey skall snart gå och lägga sig och då slappar jag i soffan. Regnet öser ner ute så det är väldigt motiverande att bara ligga under filten och inte göra ngt alls. Imorgon måste jag ta tag i mitt arbete, har skjutit det framför mig ett par dagar och nu börjar deadlinen närma sig. Jag skulle ha sprungit vårruset idag, med tanke på vädret är jag väldigt nöjd att jag inte skall springa. Har även fixat en av robins 25 års presenter nu :) har tänkt på en sak länge och nu äntligen fick jag tummen ur att fixa det :) vi har bestämt att inte köpa to much, men detta var så perfekt så jag kunde inte låta bli. Efter den 2 juni kan jag berätta för er också !
Hailey lekte med mammas hår förut :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: