StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Svar på kommentar

Frureinhold.se / 26 Maj, 2013 - 00:28 / Vardagen

Ännu en anonym kommentar som jag känner att jag får svara på :) idag firade jag och Johanna våra killar som har fyllt och fyller år. Robin fyller 25 nästa helg. Men eftersom det är andra kalas och dop nästa helg kom vi på att vi kunde fira dom lite idag. Vi körde 5 kamp, några drick pauser på tyrolen. Efter det bjöd vi på middag på danilo och sen bio med fast 6 :). Vad du menar med att jag butter eller byter kompisar förstår jag inte alls. Jag har mina vänner och bl.a. Johanna har jag varit vän med i över 10 år. Jag har inte alls emot kommentarer men varför kan man inte bara skriva vem man är? Ingen mail eller nått. Förstår om inte alla har bloggar men en mail vet jag att de flesta har :) sen trist att du inte gilla de rosa, jag rockade loss totalt i mina rosa läppar :)


Postat av: Emilie

Det var jag som skrev kommentaren , och jag menade inget alla med det hängde inte med vem utav dina vänner ni firade med och butter menar jag inte måste stavat fel när jag skrev byter... Men att jag ej skriver min mail är ingen idé för min komentar var till dig, du frågar oss vad vi tycker och när vi svarar gillar du det inte och ska hänga ut en på bloggen... Du som är emot börjat borde väl inte hänga ut någon, speciellt när du läser en åsikt inte en elak hat kommentar! Men detta kommer du väl oxå hänga ut på blogg face och instagram.... Så men det sagt, du behöver inte svara för kommer inte fortsätta läsa sin blogg mer! Plus, ha inte kommentar fält om
Man inte få kommentera! Och detta är
Fortfarande bara en åsikt inte näthat som du verkar anklaga alla som inte tycker som du för! Peace

2013-05-26 @ 12:11:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: