StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

straffläggning

Frureinhold.se / 22 Maj, 2013 - 08:58 / Inredning

Sitter och lyssnar på mix megapol och Fredrik petterson är med och gästar programmet. Jag sitter bara och ler, de pratar bland annat om straffen i kvarten mot kanada, jag ryser. Tänk att både loui och freddan gjorde sånna grymma straffar :) 
 
 
------
om en stund är det dags att åka till stallet. Skall träna på linjer idag med varierande galoppsprång, Madde skall vara med och det är verkligen kanon. Får se hur hon känns idag, det var ett par dagar sedan jag red henne :) Annars är det inte mkt att tillägga. Lastbilen kom med 4.7 ton virke i morse, kul att bära in allt de i eftermiddag :p men altanen kommer bli så fin. Vi valde att ha räflade brädor i mörkt trä, får se hur det blir när vi lagt på det. HIttade billigast pris på byggmax om ni vill ha samma, vi köpte vårat ute i ytterby hos ngn trähandlare :) Nu hoppas jag att altanen blir klar suuuuuper fort :D haha jag skall göra mitt bästa för att hjälpa till :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: