StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Solskydd

Frureinhold.se / 27 Maj, 2013 - 19:21 / Shopping

Nu börjar resan närma sig och att köpa ett bra solskydd är för mig självklart. Jag såg på en bitter blondins blogg att hon hyllar poderms solskydd, som förövrigt är svensktillverkat. Jag gick in på lyko.se och hittade kanon priser och fick beställt till Hailey och Robin solskydd 30 ;) själv har jag 15 och 30 i början på axlarna :) köpte även after sun mousse och läppglans med solskydd i :) Av det jag hört och läst kan jag varmt rekomendera poderm, hoppas att de är lika bra som de skriver :) För mig är det viktigt med så lite gifter som möjligt, att det är bra skydd och att de sitter kvar även om man badar och leker :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: