StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

soligt och gott

Frureinhold.se / 03 Maj, 2013 - 22:21 / Vardagen

Var ju i stallet förut idag för att rasta gullan. Mickan gav mig en sån skön kommentar, jag hade hailey på ena armen, handväskan på andra och hästen i... ah vilken arm ?! mickan sa allafall att jag var hennes förebild mamma mässigt haha ;) Men tro mig, jag tänkte nästan detsamma. Hur lyckades jag, att både ta hand om hailey och fixa med gullan samtidigt. Hailey gick runt i padocken och grejade medan jag longerade gullan. Dock blev H trött fort, hon är ju inte helt kry så vi fick göra en intensiv resa kort. Är ändå jätte imponerad av min stora duktiga tjej. Hon har vaknat 1 gång denna kväll och vi får se hur natten blir, jäkla hosta asså ! Det kommer en bild nedan igen på mina älskade ridbyxor haha :p men jag är lite kär i dom :) Nu skall jag se klart på hockeyn och hoppa i säng, är rejält trött.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: