StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

snart resa

Frureinhold.se / 21 Maj, 2013 - 08:59 / Vardagen

ÅÅhh nu är det inte långt kvar innan vi skall till spaninen. Jag har nog inte riktigt förstått hur nära det faktist är. Jag har fokuserat så mkt på skolan och att få hela vardagen att fungera så denna resan har liksom bara funnits där långt framme i tiden. Men snart är den här och det skall bli sååå skönt. Jag satt och kollade på solskydd igår och det är verkligen en djungel. Vilket solskydd tycker ni är bäst till barn? Vi har skalman nu, från apoteket :) Jag måste även köpa en uv dress till hailey, samma som hon hade förra året :) hur sött det än är med bikini och baddräckt så skyddar det inte huden under solens starkaste timmar. Jag är nog lite överbeskyddande, men tänk vad hemskt om hon bränner sig :( Vi reser ju med robins föräldrar och jag tror de uppskattar att få spendera en hel vecka tillsammans med Hailey. Sjävklart tycker de nog att det är kul att vara med oss med, men hailey ligger i topp :) 
Hailey bus låg ju i magen när vi var där sist gång :) Jag kom nyss in efter att ha gått en pw med macy, det är så kvavt ute idag och de varnar för åska. Jag skall snart åka till stallet och rida ett pass på gullan. Jag vill så mkt med henne just nu och jag hoppas att det snart släpper :) det ligger och dippar på gränsen. Hailey är hos dagmamman och hon var minst sagt glad när jag lämnade henne i morse. Dock hade jag en sån känsla i morse att jag inte ivlle lämna henne. Jag ville bara hålla henne hemma och gosa en massa med henne <3 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: