StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

print screen

Frureinhold.se / 28 Maj, 2013 - 22:35 / Vardagen

Tanken var att jag skulle ladda upp en film från dagens ridpass, men den är alldeles för stor och tar 1 år att ladda upp. Men jag slänger upp ngt print screens så får ni se hur himla fin gullan var idag :) Jag har inte bloggat alls bra idag vilket är jätte tråkigt. Men jag har nog inte suttit still 1 sek känns det som haha :p Började dageb med frukost hos sandra ihop med madde. Sen åkte jag och sandra till stallet och red, svettades sönder. Sen åkte vi och köpte kyckling och gjorde ceasar sallad hemma på altanen. Passade på att klippa henne och styla det fint med lockar. På med shortsen och sen iväg och hämta Hailey, Sandra bor granne med haileys dagamma, så vi passade på att sa en fika när vi ändå var där :) Kort beskrivning på dagen. Nu på kvällen har jag suttit med mickan och gått igenom b uppsatsen, nu tror jag att den är klar. 12 sidor av rent och skärt lidande haha :p nä men fasiken vad trött jag är nu. Robin sover i soffan brevid, slagen hjälpte som sliter så med altanen. Nä nu skall jag gå ut med hunden och sen sova. Skall nog gå in och pussa på min sessa med ! Hailey hade kjol på sig idag, men inbyggda shorts, perfekt för små tjejer som vill leka men ändå vara fina :) Slänger även in en bild på håret, de är lite olika skiftningar i det nu :) dåligt ljus i badrummet, men i like it :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: