StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

pass = parodi

Frureinhold.se / 29 Maj, 2013 - 13:03 / Vardagen

haha jag tänker inte ens kommentera rubriken. Men nu är jag hemma igen, sitter och kollar på oth, skall kolla igenom arbetet en sista gång. Nä jag är inte alls kontrollfreak, men jag vill att det skall vara bra. Får väl ta mig en tur med macy snart också, jag har sån sjuk träningsvärk överallt. Kan inte riktigt komma på vad jag har gjort. Men jag tror det kommer ifrån när vi sprang från bion till tåget. Låter klyschigt, men att ha suttit ner i 2 h och sen springa 2 km i klackskor tär nog på kroppen. Sen red jag ett riktigt kämparpass igår, ni skulle sätt hur jag svettades. Insane ! Såhär ser jag ut idag ! same pose curly hair !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: