StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nytt köksbord

Frureinhold.se / 20 Maj, 2013 - 09:14 / Inredning

jag fick ett sånt glatt besked förra veckan när robins föräldrar ringde. De skall nämnligen flytta och de köksbordet som de köpte för mindre en 1 år sedan passar inte där de skall bo. Så de frågade om inte vi ville ha det hos oss. Jag har inte gillar vårt köksbord sen vi flyttade, det passar inte ihop med övriga köket. Men eftersom det är fullt fungerande har vi inte lagt pengar på ett nytt. Det finns andra hål att fylla dom pengarna :) Men nu är jag super duper glad, för detta bordet kommer bli sååå fint i vårat kök :) Om jag har tur kommer bordet hem i veckan, skall köpa en fin vaxduk att lägga på så att det skyddas från haileys utfall :D Såg även att ikea hade en matchande juniorstol, så den måste vi köpa till hailey :D 
 
juniorstolen ser exakt ut som de vanliga stolarna fast mindre och högre :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: