StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

manisk

Frureinhold.se / 13 Maj, 2013 - 11:27 / Vardagen

Nu sitter jag och kollar på OTH, den 5:e säsongen som jag tycker är absolut mest känslosam. Nästan så jag väljer att inte kolla, bara för att det är så ledsamt :p helt otroligt hur jag kan sitta här och vara känslosam över en serie. Men den har betytt så otroligt mycket för mig genom åren. Angående min magsjuka så mår jag mycket bättre idag. Spydde två gånger igår och poopade. Men inget nu inatt och jag har idag städat hela huset, bytt sängkläder, tvättat 3 tvättar och vädrat alla kuddar etc. Om jag var manisk innan lär jag bli ännu mer manisk nu, jag hatar att vara magsjuk. det var bara ett par veckor sedan jag var sjuk och nu är jag det igen, kommer snart inte finnas ngt kvar av mig :/ men jag äter nu allafall, banan och juice ! 
 
Hailey och Robin verkar itne blivit sjuka än och jag hoppas verkligen att dem klarar sig. Hailey har varit sjuk tillräckligt nu hon med. Snart är det sommar och då skall vi vara lediga hela sommaren och bara vara ! Njuta av att få vara med min underbara dotter och hoppas att pappa robin kommer vara hemma lite också :) Snart är det dags för solsemester till spanien och det skall bli himla gott. Innan dess har jag B-uppsatsen som skall vara klar. Men efter det, njuta av ledigheten !
 
I love u my beautiful babygirl !

Postat av: Skalman

Helt fantastiskt söt tjej, och fint bild! :)

2013-05-13 @ 12:20:35
URL: http://vampyrskalman.blogg.se
Postat av: sofia

ÅÅH så sööööt! :D vilken otroligt fin blogg du har med! :D
Jag undrar om du vill hjälpa mig att få en av mina drömmar att
gå i uppfyllelse? Det är så att min dotter har möjlighet att
få vara med på ett omslag för tidningen 'vi föräldrar'.
Det tar bara 20 sekunder att rösta och jag skulle bli
världens gladaste tjej :D länk nedanför:
http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Valkommen-till
-Omslagschansen/omslagstavling-viforaldrar/752

2013-05-13 @ 15:05:18
URL: http://www.nattsad.se/sofiaborjesson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: