StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Magkatarr men sol

Frureinhold.se / 17 Maj, 2013 - 11:18 / Vardagen

Jag vaknade idag av att jag mådde så enormt illa, magkatarr delux. När magen inte fungerar, då fungerar inget. Får åka ner till apoteket sen och köpa omeprazol. Det är hopplöst när man skall äta och man mår illa, försöker tvinga i mig lite allt möjligt men ofta. Ingen människa orkar leva om den inte äter ordenligt. Dricker även en massa vatten vilket löser upp syrorna i magen ! jag står alalfall nu och lagar pannkakor till mig och Hailey, vi har spenderat morgonen ute tillsammans med troy och mickaela, det var åååår och dar sen sist. Jag skall lägga mig ute i soffan och sova medan hailey sover, 1 h blir det idag för henne, inget mer :) Jag måste komma på vad jag skall ha på mig ikväll också, har ingen bra tanke än, men det dyker nog upp ngt snart :) Vi skall allafall ta ngn liten matbit innan glow och sen får vi se hur länge vi stannar :) Även blivit tillfrågad att åka på mammabloggskryssning i augusti, men jag vet inte. Känner ju ingen som skall dit och det hade varit roligt om man åkte ett gäng som man allafall är ngt bekant med :) det fanns allafall biljetter kvar !
 
Måste allafall lägga upp ett kort på våra vagnar, sååå himla fina ! Könsneutrala, ahh jo ;)
 

Postat av: Victoria

Fin blogg! Allt bra?

2013-05-17 @ 16:32:06
URL: http://victoriahavelid.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: