StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

klar

Frureinhold.se / 29 Maj, 2013 - 09:41 / Vardagen

Nu tar jag sommarlov, nu orkar inte jag pilla mer med mitt arbete, 15 sidor blev det till slut och jag är helt död. Jag är så jäkla trött idag, vet inte vad som tagit åt mig. Om det är värmen eller all pollen som yr överallt. Trött är jag allafall. Skall snart sminka mig och göra mig lite fin inför min lunch dejt med syster yster kl 11. Skall hämta ut våra pass inför resan, vet inte om jag vill se eländet. Men vad skall man göra, le och se glad ut haha för det får man inte göra på passet. Se neutral ut, men jag ser mer ut som ett hysterisk miffo :D men men ingen ide att vara bitter över de, om 5 år får jag ta nytt ;) 
 
Ikväll skall jag med madde på hoppträning, red igenom gullan igår och jag hoppas verkligen att hon är på hugget idag. Åker till stallet vid 18.00 tiden är tanken, kanske tar en tur dit under dagen och kikar till dom små trollen. Nä nu får jag skynda mig ! ha en fin dag, vi hörs senare :)
 
finaset och goaste gullan :)

Postat av: Andrea

http://andreasss.blogg.se/2013/may/broloppsklanning-och-broloppskor.html

Vad ska jag ha på mig?
PS: Sjukt snygg häst!

2013-05-31 @ 22:48:57
URL: http://andreasss.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: