StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dagen

Frureinhold.se / 05 Maj, 2013 - 19:52 / Vardagen

Snark vad trött jag är nu, antingen för att pollensäsongen är igång eller för att robin kommit hem och jag kan börja slappna av lite :) Imorgon börjar skolan igen, eller ah lektionerna börjar på tis, men måste gå igenom seminariet som är på ons. Måste även börja med b-uppsatsen :/ som jag skrev tidigare var jag ute och red i morse och det var riktigt gott :) sen har vi spenderat resten av dagen hemma hos mamma och pappa. Robin har installerat värmepumpen till poolen så nu kommer den hålla 28 grader hela tiden :D Jag har hjälpt mamma att räffsa mossa och sen har vi även ätit middag. Jag var uppe och hälsade på mormor, graven är så fin, men det är ändå så ledsamt :( jag hatar döden, när den än kommer så går det inte att förklara och det går inte att ta på den vidriga känslan. 
 
Men annars händer det inte mkt nu, vi skall kolla på blood diamond, otroligt bra film, ni som inte sett den borde se den !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: