StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

WOW

Frureinhold.se / 01 Mars, 2013 - 07:35 / Vardagen

Vilken respons jag fick på mitt inlägg igår, jag tycker det är otroligt skönt att se att det finns hopp. Jag vill tro att det finns fler ''goda'' människor än ''stygga''. Det ger oss ett plus, att eliminera allt ont. Jag tror på nolltolerans i frågan kring mobbning, jag tycker det är viktigt att visa vart man står. Genom att våga sätta ner foten, ger det styrka till andra att göra samma sak. Jag har fått så fina kommentarer och jag hyllar er alla !! Jag blev så glatt överaskad där en tjej berättade hur hennes skola hade extrem nolltolerans kring mobbning. (ni hittar hennes blogg här).
 
Vill ni synas i bloggen och berätta hur ni väljer att ta ställning och sätta ner foten. Maila mig, [email protected] eller kommentera detta inlägg, var inte rädda och tro på er själva, ni kan göra mer än vad ni tror. POWER TO DO GOOD !
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: