StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sulky djungeln

Frureinhold.se / 11 Mars, 2013 - 10:46 / Hailey

En annan sak som vi börjat tänka på nu är ju sulky, vilken skall man välja?? jag har några krav, det måste gå att ligga bekvämt, finnas ''tak'', 4 rejäla och lättstyrda hjul, ta lite plats och vara snygg :D Jag har kikat mycket på Brio, de har bra vagnar, även emmaljunga och cresent :) tror att vi får ta en tripp till barnaffärerna och prova :) skriv gärna vilka ni har eller vill ha :) Fokusera inte på färgerna nu, utan på modellerna, dock älskar jag den svartrosa från emmaljunga :D

Postat av: Anna-Frida

Vi har brio spin. Den är grym! Liten, smidig samtidigt en rejäl sulky. Min syster har en scooter s och hon är lika nöjd med den!

2013-03-11 @ 11:50:29
Postat av: mathilda

jag gillar emmaljunga så jag hade kört påd en högst upp :)men de e bara jag ^^

ja tack så mycket, va glad jag blir ! Du har också en härligt blogg måste jag säga ! :) ha en fin dag !

2013-03-11 @ 13:02:24
URL: http://misstj.blogg.se
Postat av: jennie

jag har en brio spinn. jag har haft många vagnar till mina barn under åren och den är så överlägset bäst. lätt och super smidig. svängbara hjulen gör det möjligt att köra med en hand också vilket är ett stort plus. man behöver heller aldrig lyfta för att svänga. den väger inget och är relativt smal så man kommer fram överallt. en verkligen prisvärd vagn. det ända är kanske är suffletten är lite kort. men det finns förmängda versioner att haka på om man vill. ligglägget är också bra.

2013-03-11 @ 15:20:15
URL: http://jencie.blogg.se
Postat av: Sahra - mamma till Olivia

Jag har haft emmaljunga edu (stavning) och nu köpte jag och min sambo en emmaljunga scooter s som är verkligen älskar! Den är smidig, lätt och tar inte alls någon plats i bilen eller någon annanstans. :)
Kram

2013-03-11 @ 15:41:19
URL: http://www.sunshiiiinee.blogg.se
Postat av: Julia

jag tycker den första är
snyggast:D
sv: åh tack , jag blir så himla glad!
detsamma :)

2013-03-11 @ 16:20:48
URL: http://typliia.blogg.se
Postat av: Filippa Wallin

Så söta allihopa! Dock tyckte jag den första var extra fin!
sv: Det var så lite så! Tack så hemskt mycket! Kram på dig fina du!

2013-03-11 @ 18:26:22
URL: http://chippaz.blogg.se/
Postat av: Sofie

Har haft brio spin och scooter s. Spin har liten sitt yta och scooter är överlägset bäst av dessa.. Lite smidig bra i bilen bra liggläge, tålig och lättkörd.

2013-03-11 @ 20:34:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: