StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Skräck för att bli sjuk

Frureinhold.se / 26 Mars, 2013 - 19:57 / Vardagen

Nu sitter jag i soffan, mentalt och fysiskt utmattad. Vaknade i morse av att reservdagmamman ringde och sa att vår vanliga dagmamma fått magsjuka :/ jag hatar magsjuka och från den sekunden som jag gick höra att hon blivit sjuk började min kräkreglex och magkatarr. Ärligt ?! Jag måste vara hypokondriker av högsta nivå. Jag har inte blivit sjuk och ingen i familjen heller än. Men det är först imon som vi kan vara säkra på att inte blivit smittade.

Efter skolan åkte jag hem, städade hela huset och bytte sängkläder samt tvättade snuttisar och kokade nappar haha. Mer än såhär kan jag inte göra :) vi har även varit ute och ridit en lång tur i skogen nu på ef. Helt underbart, dock är jag lite mör i kroppen. Men det är också skönt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: