StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Promenera

Frureinhold.se / 27 Mars, 2013 - 19:30 / Vardagen

Jag gick ju som sagt bort och hämtade hailey och jag kunde inte i min vildaste fantasti tro att hailey skulle gå hela vägen hem. Men jodå, hon gick och gick det är ca 1.5 km :) hon Putte även vagnen framför sig, kanske kändes som ett stöd men det är ju ändå tungt :p

Väl hemma tog vi en liten smörgås och väntade in Robin. Jag hade ju förberett äggen som de fick leta efter. Hailey blev så glad när hon öppnade sitt ägg och fick se alla goda saker. En smootie fick det bli direkt :) nu sover hon allafall och jag somnar snart i soffan :p


Postat av: Sara

Snygga solbrillor. Vart kommer dom från?:)

2013-03-29 @ 16:44:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: