StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Nu ser det lite bättre ut

Frureinhold.se / 13 Mars, 2013 - 10:34 / Vardagen

Gud vad svårt det är att greja med en design som är så låst som blogg.se bestämda designer. Men jag tycker jag har fått till det ganska bra. Skall knåpa ihop en snygg, härlig vår header snart också :) Skall försöka ta lite kort med systemkameran som kan ligga som grund :) Idag vaknade jag och hailey av att det är snö ute, det kunde vi dock räknat ut, men nu är det 1 dag närmare vår :D Jag har en del plugg att börja med idag, måste börja tänka på min projektrapport till nästa kurs, skall även slänga iväg lite viktiga mail :) Har även på schemat att rida 2 hästar innan dagen är slut, är lite öm i nacken och ryggen från simingen igår, så får klä mig varmt :) Siming är som jag sagt innan, en riktigt bra träningsform, skonsamt men som ändå stärker kroppen. Har man också en bra teknik, tar det ännu bättre :) Får se om vi hinner köra nästa vecka också, robin åker ju till sälen ons-sön så det kommer bli lite knappt om tid. Skall även försöka fota både Carisma och Gullan idag så ni kan få en liten presentation om dom båda :) Två helt fantastiska ston, men underbar karaktär !
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: