StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lång dag

Frureinhold.se / 19 Mars, 2013 - 21:05 / Vardagen

Nu sitter vi båda i soffan. Sista kvällen med gänget, nädå men imorgon ska Robin åk till Sälen ihop med min pappa, Mikael och ngr andra grabbar :D roligt för dom, men jag skall inte hållas osysselsatt. Imorgon flyttar syster med barn hit :p jag skall hinna rida två hästar imon och plugga. Sen på tor skall jag på praktik och greja lite. På fredag skall jag och syster på bio och även dricka ett glas vin :) helgen får vi se vad vi hittar på kansk universeum?? Som sagt vi kommer ha att göra. Har min planeringarapport som skall skrivas på 8-10 sidor !!?? Har skrivit 8 sidor hittils och ett ledarskapsmanifest på 6 sidor. Skönt att ha deadlines, men också lite stressande.

Inkomstdeklarationen kom idag med, det blev tummen upp vilket känns bra :) får ni också ångest varje gång den dimper ner?? Jag får en klump i magen varje gång haha.


Postat av: Jessica - Mamma till Max och Leo

Oj, har du fått den redan :) Ska dom inte börja skickas ut i april? Jo liten klump får man allt i magen. Men oftast är det tummen upp :)

2013-03-19 @ 21:32:20
URL: http://www.nattstad.se/mammatillmaxochleo


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: