StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hektisk morgon

Frureinhold.se / 15 Mars, 2013 - 13:25 / Vardagen

Som vanligt :p nä men idag vaknade jag av sån energi till att göra saker fort. Jag började med att städa överallt, sen tog vi en snabb promenad ner till maxi för att köpa en snygg baseball tröja till hailey. Det var en tjej på kungälvs köp och sälj som köpt för stor storlek så jag köpte den av henne :) Skall prova den på henne sen när hon vaknat. Fick även handlat lite innan vi styrde vagnen hem igen, fy vad tungt det är att putta vagnen upp för backarna. Men bra träning, har precis surplat i mig en starbucks kaffe ! Resten av dagen skall jag städa lite på övervåningen och busa med hailey. Det blir även en tur till stallet där jag skall hoppträna, idag blir det kombinationer med studs och 1 galoppsprång :) Får se hur taggad hon kommer vara idag, hon vilade igår så det kan antingen vara en överspeedad tjej eller en slöis :p 
coola tjejerna !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: