StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Härlig dag

Frureinhold.se / 23 Mars, 2013 - 18:20 / Vardagen

Vilken sol det varit idag, 2 grader varmt och sol + ingen blåst alls :) det är lyxigt ! Jag åkte som sagt upp till Haileys farmor och farfar idag. Vi ses så sällan så tyckte att det kunde passa bra idag. Vi var där mellan 11-14, Hailey bus sov påvägen dit och på vägen hem så nu fick jag lägga henne. Hon var helt slut. Själv sitter jag i soffan och skall snart se på vampire diaries, en riktigt bra serie som inte blir dålig. Är inne på 4 säsongen nu och jag vill bara ha meeeeeer :D Skall även sätta på lite kaffe och bara ta det lugnt denna lördag kväll. Imorgon kommer robin hem vilket jag ser fram emot en massa ! Känner att jag inte har så mkt att lägga till idag, en riktig slappis dag helt enkelt :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: