StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 02 Mars, 2013 - 07:41 / Vardagen

Ligger i sängen och har precis gett hailey sin morgonvälling, robin ligger och sover som en stock brevid mig. Det verkar som om det kommer bli en riktigt fin dag idag med :) helt underbart om ni frågar mig. Vi skall nämligen ner till elin och anders för att hälsa på. Det var alldeles för längesen vi sågs nu och nästa vecka kommer det en bebis till. De har Freja som fyller 3 år i maj, men nu skall hon få en lillasyster eller lillebror :) Fick ett sånt gulligt sms av elin igår där freja hade bestämt att Hailey skulle rida på pw (deras falabella) och freja skulle rida på Carlton, hennes egna super söta b-ponny. Elin köper in och säljer mkt topponnysar och föder även upp egna stjärnor. Hon har god kontakt med ett stall i holland som levererar helt otroliga hästar. Elin har även tävlat ett par sm i gymkhana och vann bla lag sm 2004 :) en riktigt hästtjej med andra ord. Lärde känna familjen när jag väntade Hailey och jag är riktigt glad att fick möjligheten, dom är helt underbara hela bunten :) Om ni vill kika på hennes blogg, hittar ni den HÄR
Här är Elin längst bort med syster Frida och sötnosen Hailey i sommras :) Men innan vi åker dit skall vi greja lite hemma, robin har gjort klart hallen igår, så nu skall det börjas röja så vi får ordning på förådet innanför klädkammaren :) skall även bestämma vilken skiva vi skall ha ovanpå byrån :) Ha en fin dag alla, så hörs vi under dagen !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: