StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 16 Mars, 2013 - 10:53 / Foto

Lite blåsigare idag men helt klart okej väder. Vi sitter och kollar på teletubbies (snark), men hailey börjar tycka att tv och film är lite roligt allafall. Jag vaknade av att vara enormt yr idag på morgonen, kanske är det min tur att bli förkyld nu? känner mig dock inte speciellt sjuk, men man vet ju aldrig. Jag skall iväg om en stund och fota troy och Mickaela, hoppas att det blir som jag tänkt mig :) Måste försöka fota mig, hailey och robin någon dag med. Kommer få be ngn hjälpa mig :) kanske Anna, hon är duktig fotograf. Imorgon skall vi till JOhanna, Tobias och Mira, Robin skall kolla på el och jag skall fota Mira :D Hon fyller ju 1 år på tis ?! hur snabbt har inte denna tiden gått. Det är så otroligt roligt att fota barn och ännu roligare att följa dom allt som de blir äldre :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: