StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Beställt förstoring

Frureinhold.se / 01 Mars, 2013 - 12:59 / Vardagen

Nu har jag fixat klart fotoboken från 50 års kalaset  och passade även på att beställa två förståringar :) en på Hailey och en på tjejligan :) tänkte sätta upp den på hennes rum. Vi skall även fixa hennes rum, måste gipsa väggarna och måla om dom. Men det kommer inte ske nu inom kort, men tids nog får även hennes rum en makeover. Hon har ju en fondvägg, men skall måla hennes övriga väggar ljusrosa :) Det blir verkligen så fint där uppe :) Hailey ligger och sover nu och jag tar igen mig i soffan framför EM. Vi har verkligen hunnit med mkt nu på morgonen, gick ut efter frukost, tog en promenad till gungorna. Efter det åkte vi till rollsbo och fick bilen tvättad, passade på att äta lite frukt. Sen blev det snabbt hem, äta lunch och sen sova. På nått sätt har jag även hunnit dammsuga, tvätta golven och dammtorkat :p fråga mig inte hur det gick till. Skall städa toaletten senare, nu blir det att ta det lugnt. I eftermiddag skall jag rida både gullan och carisma :) 
 
Hailey kikar lite på destinationer ;) hello africa.

Postat av: Amanda Persson

åå så himla söt! och jättefin tapet eller vad det är :D

2013-03-01 @ 14:38:28
URL: http://aeperssons.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: