StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Revlon

Frureinhold.se / 27 Juni, 2013 - 15:03 / Vardagen

Jag skriver nästan jämt om denna fantastiska produkt, men det är för att alla inte förstått hur grym den faktist är ! Jag har använt revlon färgbomb i ngr år nu och blir aldrig besviken. Vilken färg jag än har på håret så finns det en nyans som passar. Just nu kör jag med en mahogny och light beige bomb. Igår gjorde jag det också lite mer intensivare och körde inpackningen i 15 minuter i ordenligt handukstorkat hår. Effekten blir såklart starkare då om håret har så lite vatten som möjligt kvar från tvätt. Jag skall se om jag inte kan fota det sen i bättre ljus än igår, men förutom att håret behåller en snygg färg så blir det otroligt glansigt :) Korten är tagna sent igår kväll med mobilen + mobilblixt, rätt orättvisa bilder, men alltid nått :) Revlon finns att köpa på LYKO.SE !
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: