StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Nytt bord

Frureinhold.se / 26 Juni, 2013 - 19:59 / Vardagen

Är så nöjd med det nya bordet, det gjorde susen i köket. Nu skall vi bara köpa 2 extra stolar och 1 juniorstol så är det perfekt :) Vill även köpa en matta under bordet. Mattor är ngt som jag är dunderdålig på att köpa, behöver en till vardagsrummet samt upp till övervåningen på ett par ställen. Får åka till göken ngn gång i sommar och kolla :) Mamma och pappa var här en stund på eftermiddagen, mamma hade köpt 3 nya tröjor och 3 nya byxor till Hailey. Hon är så snäll min mamma (och pappa) som nästan alltid kommer med nya kläder varje gång dom hälsar på :) Hailey var helt lyrisk av alla kläder, gullstrumpan. Nu ligger jag utslagen i soffan och robin ligger och läser för Hailey. Får se om jag får gå upp och väcka honom idag med ;) de har så mysigt där uppe :) Jag skall ladda lite vampire diaries och mysa ner mig ordenligt !
 

Jag har även gjort en inpackning ala revlon nu på eftermiddagen, för er som inte har en revlon bomb, köööööp ! slår allt i hårväg !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: