StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lek och bus

Frureinhold.se / 11 Juni, 2013 - 13:52 / Vardagen

Nu sover sessan, inatt har jag fått dela säng med henne då hon så fint tassade in till oss igår kväll. Hon ville sova med oss men istället gick hon och jag in till hennes säng. Jag har väl sovit sådär... Ryggskott från hell. Vi har allafall badat och busat hela morgonen, nu åker hon till och med vattenrutchbanan :D

Jag passar på att vila mig i solen en stund innan hon vaknar. Funderar på att ta en tur till stallet och hälsa på hästarna när vi ändå inte har ngt att göra :) kolla när tjejerna rider :) tänk om hela sommaren kunde vara såhär gooo. Är så nöjd över min bikini också, slänger in ett kort på den !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: