StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Last day

Frureinhold.se / 22 Juni, 2013 - 10:34 / Vardagen

 
 
Nu ligger vi vid playan igen och slappar big time. Idag är nog finaste dagen på hela veckan. Helt vindstilla och havet kristallklart :) havet är svin kallt men jag skall nog trotsa idag och hoppa i ;) farmor har ju sagt att hon skall bada så då får hon göra de ;) men om det är såhär het så lär jag hoppa i, allafall med halva kroppen. 
 
igår shoppade vi en sån fin docka till hailey som vi graverade in hennes namn på :) köpte även ett par till skor, två scarfar, ngr armband etc. Ikväll blir sista shopping dagen och det enda jag hade velat ha är en väska som jag tror är slut :( letade efter den igår :( men men inte mkt att göra :) skriver mer sen !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: