StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hästig överaskning

Frureinhold.se / 11 Juni, 2013 - 19:49 / Vardagen

Idag när jag kom till stallet var det inte som alla andra dagar. Idag skulle nämnligen sandra komma och rida, tron var Carisma, men icke :D idag när hon kom stod lille charli i boxen och väntade på henne. Hon har ridit honom en bra tid innan han åkte på foder. Men nu var han tillbaka och hon blev minst sagt glad, till och med små glädjetårar :D Sånt värmer i hjärtat. Jag har precis lagt hailey, hon var verkligen inte på sovhumör idag, så jag lämnade henne vaken och efter att ha sprungit upp 5-6 gånger ligger hon nu i sängen tyst och stilla. Får se om hon somnar eller om jag får springa upp. Har lite bilder att visa er men de kommer imorgon ! nu är det fotboll som gäller, I love Zlatan, min stoooora idol !
 
Jag och madde ser ut som dvärgar brevid denna stooora kille ! Charli E:cardento
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: