StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Härlig dag

Frureinhold.se / 10 Juni, 2013 - 13:40 / Vardagen

Första dagen på ledigheten och jag njuuuuter :) dock lär hailey ge mig ett antal gråa hår den här sommaren ;) idag var hon me till stallet, skötte sig kanon med hästarna och satt och grejade i padocken medan vi red :) nöjd mamma. Hon ville till och med sitta på hästarna när vi var klara :) efter stallet åkte jag till hööks för att köpa nya shortchaps. De blev de billigaste de hade :) har ju mina läder stövlar men skönt med chaps nu på sommaren.

Nu är vi hemma allafall, har dammsugit bilen, ätit lunch och nu grejar vi på altanen. Hade behövt ladda batteriet till häcksaxen. Får ta tag i det snart :) den ser vildvuxen ut :)

Vi hörs senare !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: